کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316371 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محمود واعظی در مورد رفع فیلتر فیس بوک و توییتر اظهار نظر کرد

محمود واعظی در سخنانی در مورد احتمال رفع فیلتر از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر اظهار نظر کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ محمود واعظی - وزیر ارتباطات کشور در باره‌ی امکان رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر اظهار نظر کرده و گفته است: «فیلترینگ شبکه‌هایی مانند فیس بوک و توئیتر قبل از دولت یازدهم صورت گرفته و اکنون در این زمینه برخی نمایندگان دولت به طور شفاهی صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند.»

محمود واعظی درباره این که چندی پیش یکی از اعضای کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای اینگونه اعلام کرده بود که این احتمال وجود دارد که با ارسال نامه درخواستی از سوی وزارت ارتباطات، شبکه اجتماعی فیس بوک رفع فیلتر شود، گفت:

این صحبت‌ها از سوی یکی از اعضای این کمیته مطرح شده و به معنای نظر کلی کارگروه مربوطه نیست. وزارت ارتباطات زمانی وارد عمل می‌شود که بیش از ۵۰ درصد اطمینان داشته باشد که نتیجه مثبتی حاصل می‌شود. در خصوص این موضوع نیز اگرچه برخی نمایندگان دولت به طور شفاهی صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند، اما هنوز به طور رسمی مطلبی ارسال نشده است.

واعظی با تاکید بر اینکه در این زمینه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای تصمیم گیرنده است و فعالیت مجدد این شبکه‌ها بستگی به تجدید نظر این کارگروه دارد، یادآور شد:

این مساله تنها به وزارت ارتباطات مربوط نمی‌شود چراکه ما تنها یک عضو در این کمیته داریم.

وزیر ارتباطات با اشاره به طرح فیلترینگ هوشمند متذکر شد:

تلاش داریم این طرح هرچه سریع‌تر اجرایی شود و با عملیاتی شدن فیلترینگ هوشمند، شاید کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای در این حکم تجدید نظر کند. شبکه‌های اجتماعی همانطور که فوایدی به دنبال دارند ممکن است آسیب‌هایی را نیز همراه خود داشته باشند اما وظیفه دولت آن است که این فواید را براساس نیاز مردم و ارتباط آنها افزایش داده و در مقابل جلوی آسیب‌ها و تهدیدها را بگیرد. برای این کار تلاش‌های متعددی صورت گرفته است اما در اولین گام لازم است که مردم را آگاه کنیم که بدانند بدون کمک آنها مبارزه با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی امری سخت و دشوار می شود، البته این موضوع به آن معنا نیست که ما وظایف خود را انجام ندهیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28330 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/30 تعداد مشاهده: 1815
سافت گذر